STAY FIT - ćwiczenia dla kobiet w ciąży

dalej
wróć
 

« Powrót

Aktywność w czasie ciąży pozwoli Ci zachować zdrowe ciało i zadbać o dobre samopoczucie.

Ten zestaw ćwiczeń został przygotowany specjalnie dla kobiet w ciąży. Jeśli lekarz nie stwierdzi inaczej trening STAY FIT mogą wykonywać kobiety w I, II i III trymestrze. Wykonując ten trening regularnie pozostaniesz w formie przez 9 miesięcy ciąży, a Twoja sylwetka po narodzinach dziecka mile Cię zaskoczy:)

Przed przystąpieniem do treningu skonsultuj się z lekarzem prowadzącym, aby potwierdził że Twoja ciąża rozwija się prawidłowo i nie ma żadnych przeciwskazań, abyś podjęła tego rodzaju aktywność fizyczną.

Pamiętaj ten trening ma przynieść korzyści dla Twojego zdrowia, pomóc Ci zachować sprawność i kondycję. Nie jest to trening, w którym powinnaś ćwiczyć ponad swoje siły i mocno się przemęczać. Kiedy Twój oddech nadmiernie przyśpieszy lub poczujesz się przemęczona zaprzestań ćwiczeń i odpocznij.

Dieta zbilansowana Dietmap

Połącz ten trening z innymi zestawami ćwiczeń dla kobiet w ciąży.

 

CENTRUM KONTUZJI





Zobacz wszystkie »
 

CENTRUM ODŻYWIANIA





Zobacz wszystkie »
 

CENTRUM TRENINGU





Zobacz wszystkie »