PULSE - ćwiczenia dla kobiet w ciąży

dalej
wróć
 

« Powrót

Dieta zbilansowana Dietmap

Aktywność w czasie ciąży pozwoli Ci zachować zdrowe ciało i zadbać o dobre samopoczucie.

Trening PULSE to trzeci z serii ciążowych zestawów ćwiczeń. Tym razem jest to trening z dodatkowym obciążeniem. Jeśli nie posiadasz hantli jako obciążenie możesz wykorzystać np. butelki z wodą. 

PULSE to znakomity trening zarówno dla kobiet w ciąży jak i osób ze sporą nadwagą oraz początkujących ćwiczących.


Jeśli lekarz nie stwierdzi inaczej trening PULSE mogą wykonywać kobiety w I, II i III trymestrze. Wykonując ten trening regularnie pozostaniesz w formie przez 9 miesięcy ciąży, a Twoja sylwetka po narodzinach dziecka mile Cię zaskoczy:)

Przed przystąpieniem do treningu skonsultuj się z lekarzem prowadzącym, aby potwierdził że Twoja ciąża rozwija się prawidłowo i nie ma żadnych przeciwskazań, abyś podjęła tego rodzaju aktywność fizyczną.

Pamiętaj ten trening ma przynieść korzyści dla Twojego zdrowia, pomóc Ci zachować sprawność i kondycję. Nie jest to trening, w którym powinnaś ćwiczyć ponad swoje siły i mocno się przemęczać. Kiedy Twój oddech nadmiernie przyśpieszy lub poczujesz się przemęczona zaprzestań ćwiczeń i odpocznij.

Połącz ten trening z innymi zestawami ćwiczeń dla kobiet w ciąży.

 

CENTRUM KONTUZJI





Zobacz wszystkie »
 

CENTRUM ODŻYWIANIA





Zobacz wszystkie »
 

CENTRUM TRENINGU





Zobacz wszystkie »