#MensWeek

dalej
wróć
 

« Powrót

#MensWeek to bardzo intensywny tygodniowy program treningowy dla wytrenowanych, którzy chcą wzmocnić sylwetkę i wyrzeźbić muskulaturę całego ciała.


UWAGA: W TRAKCIE TEGO TYGODNIA SPALICIE PONAD 5 000 KALORII !!!

Ten ekstremalny program treningowy gwarantuje efekty!

Zestawy treningowe nie zawsze zawierają rozgrzewki i rozluźnienia, każdy ćwiczący musi pamiętać o odpowiednim przygotowaniu się do treningu oraz o rozluźnieniu po zakończonym wysiłku.

Przed przystąpieniem do planu treningowego zapoznaj się z instrukcjami na końcu strony.* 

#MensWeek - dzień 1

  

#MensWeek - dzień 2

  

#MensWeek - dzień 3

  

#MensWeek - dzień 4

    

Dietmap - zdrowa dieta bliżej Ciebie! 

#MensWeek - dzień 5

  

#MensWeek - dzień 6

  


 

#MensWeek - dzień 7

  
 

WOW! #MensWeek ukończony!
Zasłużyliście na odpoczynek... W ciągu tych 7 dni spaliliście ponad 5000 kcal !!!

*Zestawy ćwiczeń w tym planie treningowym mogą być nieodpowiednie dla pewnych osób, a próby ich wykonywania mogą negatywnie wpłynąć na zdrowie. Aby zminimalizować ryzyko utraty zdrowia/kontuzji nie narażaj się w na wysiłek ponad swoje możliwości. Jeśli w trakcie wykonywania tego planu treningowego poczujesz się słabo, będziesz odczuwać zawroty głowy, zamroczenie lub zrobi Ci się duszno skonsultuj się z lekarzem. Osobom, które mają jakiekolwiek problemy zdrowotne zalecana jest konsultacja z lekarzem przed rozpoczęciem tego planu treningowego.
Autorzy i dystrybutorzy tego planu treningowego nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne szkody mogące powstać na skutek korzystania z niego.
 

CENTRUM KONTUZJI





Zobacz wszystkie »
 

CENTRUM ODŻYWIANIA





Zobacz wszystkie »
 

CENTRUM TRENINGU





Zobacz wszystkie »